Digital Projection HIGHlite Laser II

UDOSTĘPNIJ:
02-08-2017

HIGHlite Laser otrzymał liczne wyróżnienia od branży AV. Ostatnimi czasy pojawiła się druga generacja projektora, którego możliwości są imponujące.

Niezwykle jasny projektor HIGHlite Laser II dostarcza aż 13 000 lumenów ze stabilnego, półprzewodnikowego źródła światła, którego żywotność to około 20 000 godzin. Opracowany zgodnie z dyrektywą Fit & Forget HIGHlite Laser II zapewnia najwyższej jakości obrazowanie, dzięki czemu instalatorzy mogą korzystać z jego bezproblemowej konserwacji w trakcie użytkowania. Równie istotną kwestią jest brak konieczności wymiany lampy ze względu na oświetlenie półprzewodnikowe, co oznacza, że prawie wszystkie koszty związane z HIGHlite Laser II zostały poniesione w momencie zakupu. Ta kluczowa cecha sprawia, że HIGHlite Laser II ma znacznie niższy koszt żywotności wyświetlacza.

Połączenie wyjątkowego jasnego światła z innymi specyficznymi funkcjami daje nam urządzenie dopasowane do potrzeb różnych obiektów. Blendowanie obrazu oferowane jest w standardzie, podobnie jak funkcja 3D z ramą do 144 Hz.

 

 

Dwa wejścia HDMI 1.4 – DVI i 3G-SDI – umożliwiają wysoką prędkość transmisji wideo. Łączność HDBaseT jeszcze bardziej poszerza opcje wprowadzania HIGHlite Laser. Szeroki wybór stałych i zmiennoogniskowych obiektywów oraz wymiana szerokich obiektywów dają instalatorom totalną dowolność w odniesieniu do umieszczania projektora.

PRODUCENT: Digital Projection - www.digitalprojection.com

DYSTRYBUTOR: ProAUDIO AVT - www.proaudio.pl

reklama
czytaj także:
wywiady

Tomasz Kwiecień o historii, działalności i planach firmy ProAUDIO-AVT na przyszłość

Budowanie portfolio produktów przez dystrybutora nigdy nie jest zadaniem łatwym. Oczywistym rozwiązaniem wydaje się zgromadzenie jak największej liczby marek, które w myśl zasady długiego ogona mogą zapewnić stabilność biznesową i maksymalizację zysku. Szybko może się okazać jednak, że wzajemnie się zwalczają, a i promocja i działania marketingowe w odniesieniu do kilkunastu czy kilkudziesięciu marek nie są w cale zadaniem łatwym, a często wręcz niemożliwym. Dlatego strategia budowania portfolio w firmie sprzedającej rozwiązania AV jest kluczowa i wymaga odpowiedniej strategii. Kluczem do sukcesu jest to, aby produkty wzajemnie się uzupełniały i aby oferta składała się z rozwiązań z różnych półek cenowych i o różnym zaawansowaniu.  Zapraszamy do rozmowy o tym, jak wyglądało kształtowanie się oferty produktowej we wrocławskiej firmie ProAUDIO-AVT, jakie rozwiązania znajdują się w niej dzisiaj oraz jak wyglądały początki działalności – o tym wszystkim opowiedział nam prezes Zarządu firmy, Tomasz Kwiecień. 

TAGI:

Digital Projection
Projektor
Magazyn AVintegracje dedykowany specjalistom branży systemów zintegrowanych, architektom i entuzjastom inteligentnych budynków.