HARMAN Experience Center

UDOSTĘPNIJ:
14-05-2018

Experience Center to przestrzeń o powierzchni 2500 metrów kwadratowych prezentująca produkty jak i kompletne, dedykowane rozwiązania dla każdego rynku oparte o produkty koncernu HARMAN.

Experience Center to przestrzeń o powierzchni 2500 metrów kwadratowych prezentująca produkty jak i kompletne, dedykowane rozwiązania dla każdego rynku oparte o produkty koncernu HARMAN.

 

 

W kwietniu otwarto europejskie centrum w siedzibie firmy pod Londynem, w pobliżu lotniska Luton. Od teraz każdy partner ESS Audio może w dowolnym momencie przybyć na miejsce z kluczowymi klientami, aby zaprezentować możliwości zintegrowanych rozwiązań audio wizualnych korporacji Harman (AMX, AKG, BSS, Crown, DBX, JBL, Lexicon, Soundcraft, Studer, Martin) oraz Samsung.

 

 

Na miejscu znajdują się:

- sala prezentująca nagłośnienie i efekty świetlne dla obiektów kultury

- sale konferencyjne i wideokonferencyjne z systemami AMX oraz JBL, Crown i AKG

- studio nagrań

- studio broadcast’owe wyposażone m.in. w konsolety Studer

- stanowisko prezentujące ofertę dla kin z produktami JBL oraz Samsung

- salę prezentującą nowoczesne rozwiązania AMX dla edukacji tzw. Collaborative learning

- Różne konfiguracje wyświetlaczy Samsung demonstrujące potencjał AMX w seciowym AVoIP

- stanowisko FOH z konsoletami Soundcraft, systemem frontowym oraz monitorami JBL VTX

- pokój hotelowy ze sterowaniem za pomocą komend głosowych

- przykład sklepu Victoria’s Secret z interaktywną prezentacją produktów przy zastosowaniu produktów AMX, JBL, Martin oraz Samsung

- przestrzenie wideokonferencyjne z AMX Acendo

- rozwiązania audytoryjne

- oświetlenie sceniczne, koncertowe oraz architektoniczne Martin

 

 

 

Harman Experience Center to idealne miejsce nawet na jednodniową wizytę.

 

 

Zapraszamy do kontaktu z zespołem ESS Audio!

PRODUCENT: AMX - www.amx.com

DYSTRYBUTOR: ESS Audio - www.essaudio.pl

reklama
ostatnie wydarzenia
czytaj także:
instalacje

Hotel Courtyard by Marriott Katowice City Center

Inwestorzy rynku hotelowego na całym świecie bardzo dbają o to, aby ich obiekt miał unikatowe cechy bądź rozwiązania wyróżniające go na tle konkurencji. Czasami jest to niezwykły widok z pokoi, czasem wyjątkowa lokalizacja, a jeszcze innym razem wiszący nad barem cadillac i nietuzinkowy wystrój. Oczywiście waga i znaczenie tych elementów są uzależnione od głównych funkcji, jakie pełni hotel i dla jakich klientów jest stworzony. Inaczej skonfigurowany będzie hotel dla rodzin pragnących odpoczynku, w inny sposób obiekt dla ludzi aktywnych, oczekujących sportowych rozrywek, a jeszcze inaczej przestrzeń przeznaczona do konferencji czy spotkań biznesowych. W tym wypadku, oprócz położenia w centrum miasta, blisko rozwiniętej infrastruktury drogowej czy bliskości lotniska bardzo istotne jest odpowiednia przestrzeń i zaplecze techniczne umożliwiające organizację różnorodnych wydarzeń biznesowych. Taki jest właśnie otwarty z końcem 2017 roku Hotel Courtyard by Marriott Katowice City Center łączący atrakcyjną lokalizację, stworzony przy udziale najwyższej jakości materiałów wnętrza doskonałe rozwiązania z zakresu AV na potrzeby biznesu oraz wyjątkową w skali kraju przestrzeń restauracyjną z widokiem na cztery strony świata. 

TAGI:

AMX
showroom
Magazyn AVintegracje dedykowany specjalistom branży systemów zintegrowanych, architektom i entuzjastom inteligentnych budynków.